Asslam O Alikum Dosto
is video main maine aap k sath 1 interesting topic pe video share ki ha, Aap sab ne bohut baar alag alag electronic devices use ke hon ge, Sabhi mein ek IC Chip ya phir ek processor laga howa hota ha, Jaise Intel core i3, core i5, core i7 ya phir AMD wagera, ya phir memory card ho, ya phir aap k phone ka SnapDragon 820 processor ho ya phir koi bhee sasta ya mehnga memory card, ya chip ya phir koi bhi Memory module, aaj maine aap ko is video mein bataia ha k in sab components ke manufacturing kaise hoti ha? Or is poory process main kaunse steps involved hoty hain. Mujhe umeed hai ki Ingot, se leke PhotoLithography, ya Etching se ly ker testing tak k sabhi steps aap ko pasand aayenge. Yeh video agar aap ko pasand aaye ho to like zaror kariye or apny doston k sath share bhhe zaror kariye............