Sefa Şiray - Kelebeğin Rüyası

Опубликовано: 21 Июнь 2026
на канале: Umit
2,589
60

Karanlığın içinden, çekip alın beni
Ben bugünde yalnızım, anlat olup biteni
Ta kendisi, karamsar filmin yönetmeni
Müzik hayallerimin evi, içinde şizofreni

Karmaşık kalabalığın içinde tek başımayım
Ben güneş ve ayım, bu bir varsayım
Üzgünüm bağışlayın ben olmasam da varsayın
Bu yalnızlığımı aşk sevgi falan da sanmayın !

Geceleri savaş var duman var odamda
Takipte her adımda müzik lirik sağanağında
Uyku sansanız da o yalnızlar ortasında
Şiirlerimi okuyorum, karanlığın bu boşluğunda

Bu yaşadığım duygularımın son seferiydi
Cevabın neydi ki ? başını öne eğdin
Garip bir his bu içimdeki saçma ironi
Asıl şizofreni bana eşlik eden senfoni..

İçimde olup bitenler gözlerimin aynası
Benim yaşadıklarım sözlerimin aynısı
Kahrolası kumpası anlatamaz başkası
Son dakikasıydı bitti kelebeğin rüyası

Şiirlerim piyanoyla bense bu paranoyayla
Hava kasvetli umutlu gökyüzündeki ayla
Sorun olmalı .. yüzün gülüyorsa parayla
Şimdi susmalısın bence nefes alıyorken hala

Beni anlatan bir şarkı melodi hep kulağımda
Bugün duygularım öldü askerlerim sığınakta
Çocuk ağlamakta düşüncelerim arafta
Gitmekle kalmak arasında neyse nokta !!