Kadang2 blur dah tak tau content macam mana lagi nak buat?
Video content yang asyik menjual je, audience cepat bosan. Video content yang asyik main awareness je pulak tak boleh trigger desire orang untuk rasa nak beli.
Ha boleh follow tips ni! Dapat sesuatu?
.
.
#tips #videocontent #marketing #socialmedia #pakejvideo #videoproduction #mtasproduction