3 ayın sonunda oturum iznimize kavuştuk! İspanya'dan 3 yıllık oturum iznimiz var artık. Biz bu vize türü ile ilgili araştırma yaparken hep danışmanlık şirketlerinin videolarına denk gelmiş, deneyimleyen kimseyi bulamamıştık. Siz bizim yaşadığımızı yaşamayın diye sürecimizi tüm şeffaflığı ile sizinle paylaştık. Keyifli seyirler. #DijitalNomad #ispanya #madrid
Bana ulaşabilirsiniz;
Instagram; @psk.senacabbar
Mail; [email protected]
bu video reklam veya işbirliği içermemektedir.