mesafeler kalben ya göremez oldum sevdiğini
zaten hiç sevmemişsin unutmuşsun benliğini
sağım solum sen olmuşsun sormasınlar kimliğimi
savunmasız koştum sana seninse onu seçtiğini kurdum hep kafamda
konuşurdum kendimle
hiç mi bişey hissetmedin bi kez olsun sevdim de
her fırsatta yanındaydım sana temiz geldim ben
kokunu her duyduğumda geçiyordum kendimden
sevdiklerimi fazla üzdüm istemeden
sonrasında pişmandım atlar gibi iskeleden
sesim fazla çıkar oldu yükselirim dinlemeden
anneme de dert oldum ellerinde titremeler
çoğu şeyden uzaklaştım
sallandığım çok oldu düşsem bile ayaklandım
gökyüzümüz simsiyahken farklı yöne kanatlandık
gitmeyi de beceremedik biz kırılmış kanatlardık
---
ardı arkası gelmez oldu seni beklediğim durakların
nasıl iyi hissedebilirim bana uzakken dudakların
gözlerimse dolmuyorlar her zerrem kurrak kalır
ses tonunun güzelliği kötü yolları bıraktırır
mikrofonla arkadaşız zirvesinde yalnızlığın
karanlıkla başbaşayım içindeyken aydınlığın
sigaramla eş değerdi kollarınla sarıldığın
bana karşı çok soğuksun hissedilmez sıcaklığın
insanlardan çekinip de kağıtlara anlatırım
kalemlerle anlaşırsan daha da iyi anlatılır
inanmak istediğim her yalana aldanırım
inan bana farketmez fazla fevri davranırım
sokaklarda arayıp şarkılarda buldum seni
güvenmeni istiyordum her seferinde kırıp seni
zaten sende bilirsin ya bitmedi hiç isteklerim
inanır gibi yapsam da sevildiğimi hissetmedim
Söz : Angora Official
Beat : Terminal Yapım