Nisan ayında kaydını alıp tüm dostların ezberlediği yayınlayıp sildiğim şarkı tekrarrdan sizlerle. Çok anlamlı ama artık Bi o kadar da önemsiz artık bu şarkı benim için ama istekler üstüne attık artık 😄
Tam 1 yıldır solo parça atıyordum 1 yıl daha yokum Huscap'ın solo parçaları yüklenecek bu süre zarfında keyifli dinlemeler.
Söz:woozy
Beat:Kyu Tracks
Kayıt:SoundProof Yakası
Mix&Mastering:Noyan Majestik
Logo: Most
Kapak:vuzi
Burdan Hamit Topaloğlu kardeşime selamlar 👋🏻