Andreas er lærer på Egå Ungdoms højskole. Han er til hverdag fotolærer, men han har nu kastet sig ud i et nyt og spændende fag, nemlig grøn aktivisme. Vi har udspurgt ham om nogle spørgsmål, om hvad de nu går rundt og laver, og hvad det præcist går ud på.