hellow මගේ ආදරණීය යලුවනේ😁💖. ඉතින් මාවත් Subscribe කරලා ඒ වගේම මගේ videos like කරලා මට උදවු කරන්න ඕනෙ හොදේ. 😥❤ මචං අපිට ඉක්මනට Sub 500 ගන්න share කරල පොඩී උදවු කරන්න ඕනෙ හරිද.
!redeem
puluvanda, dandun, help, hina, kunuharupa, noo, olmada, wtf, moda, suji, kapiyaw, atadeka
▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂
මගේ කොම්පුටරේ :-
Processor
11th Gen Intel(R) Core(TM) i5-11400F @ 2.60GHz 2.59 GHz
Installed RAM
16.0 GB
Storage
Lexar SSD 512GB, 224 GB SSD ADATA, 466 GB HDD TOSHIBA
Graphics Card
NVIDIA GeForce RTX 2060 (6 GB)
▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂
➥ Follow Me on Social Media:
📘 Facebook: https://web.facebook.com/profile.php?...
Discord: / discord
▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂
📢 Disclaimer:
I do not own all material used in this video.
If you are the copyright holder and wish for content removal, please contact me and I will take it down immediately.