Aiya🥶typing dlm talkie kena type button satu satu😰susah la!!
Talkie kami semua touch screen🤩𝐡𝐚𝐧𝐲𝐚 𝐩𝐞𝐫𝐥𝐮 𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐣𝐞 😎
.
Hari tu sy #setting talkie yg pakai button bagi customer.
Aiyo🥹 susah la klu #type salah,
kena satu2 tekan tu button ◀️🔼▶️🔽 utk padam&type semula
.
Tapi lepas i guna talkie touch screen ni 𝐬𝐞𝐦𝐮𝐚𝐧𝐲𝐚 hanya 𝐬𝐞𝐧𝐭𝐮𝐡
shj!
𝐌𝐮𝐝𝐚𝐡! 𝐂𝐞𝐩𝐚𝐭! 𝐏𝐚𝐧𝐭𝐚𝐬!🤩🤩🤩🤩
.
Bkn ni shj! 𝐓𝐚𝐥𝐤𝐢𝐞 𝐈𝐧𝐫𝐢𝐜𝐨 𝐒𝟐𝟎𝟎 mempunyai semua function smartphone!😱& juga boleh #terustekan #teruscakap !!!!😍😍
✔️ #Pakai #system #Android 😍nak donwload #Whatsapp pun boleh!😝
✔️ #Pakai #simcard 😙𝐬𝐀𝐓𝐔 𝐃𝐔𝐍𝐈𝐀 pun boleh pakai🌏
✔️ #DualSim satu sim xde line, tukar je yg lain tu😍😍 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐬𝐮𝐧𝐠 𝐱𝐩𝐞𝐫𝐥𝐮 𝐭𝐚𝐤𝐮𝐭 𝐱𝐝𝐞𝐥𝐢𝐧𝐞
✔️ #Bateri #3800mah 😍gila jimat elektrik! boleh𝐭𝐚𝐡𝐚𝐧 𝐥𝐞𝐛𝐢𝐡 𝐝𝐫𝐩𝐝 𝟐𝟎𝐣𝐚𝐦🤩
✔️ #touchlight 🔦 malam2 guna pun xde masalah😍😍
HEHE mantap tak talkie kami😏😏
Tapi stok skrg hanya tinggal beberapa shj🤯
Cepat2 orderlah sebelum stok habis!🤩🤩
hARGA PRODUK:
https://shop.tiktok.com/view/product/...
PM kami:
https://wa.me/message/ZHWZCNBSYTBEF1