Under inspelningen var Kenneth hårt märkt av sin cancer. Men när Dogge frågar Kenneth hur hans liv ser ut idag svarar han: Genom musiken tycker jag att jag mår ganska bra!
Stora ord från en legend.
Här är en första teaser från Dogge Doggelitos egna talkshow "DOGGES BAR" ett program om artister bakom musiken, om processen att skapa musik.
Ett program av musiker för musiker. Ett program där gästerna får prata till punkt utan att bli avbrutna utan tidsram.
Välkommen in och se hela programmet här: https://doggesbar.streamify.io/