මගෙ නම කවිදු. ඔයාලා ගොඩක් දෙනෙක් මාව දන්නේ kavindu Academy ය හරහා.ඉතින් මම මේ kavindu karunarathne channel එක හදන්නෙ මගෙ ජීවිතේ විශේෂ දේවල් ඔයාලත් එක්ක බෙදාගන්න. මගෙ ජීවිත කතාව ලැබුණ අත්දැකීම් වලින් ගන්න තියන දෙයක් අරන් ඉතිරිවා අත හරින්න.
I'm here to share my life's journey, from everyday struggles to moments of joy, all from the perspective of a boy with a humble background. Join me as I navigate life’s challenges and celebrate small victories. Let's grow and learn together!"..
මේ ගෙවෙන්නේ මන් හිතන් හිටියට වඩා ගොඩක් වෙනස් කාලයක්.මේ අන්තිම මාස 05 නිකන්ම යන්න දෙන්න බ,එහෙම දැනුනත්/ හිතුනත් හැම මොහොතකම මොකක් වෙනුවෙන්ද මහන්සි වෙන්නෙ කියලා main focus එකක් හදුන ගන්න ගොඩක් වෙලා ගත්තා.කොහොම හරි හදා ගත්තා.මාසයක් වගේ කාලයක් ගියත් ගොඩක් දෙවල් ඉගෙන ගත්තා. එ හැම අවස්ථාවක්ම දරාගන්න වෙනවා.අනුවර්තනය වෙන්න වෙනවා.අනුවර්තනය වෙමින් තම ඉලක්කය වෙත ගමන් කරන්න ඔනි,
දරාගැනීම කියන එක අපෙ ඇග ඇතුලේ දිලා තියෙනවා හැබයි , ඉලක්කය දිලා තියෙනවානේ..විනයක් එක්ක ඉලක්කයක් "තියෙන්නම ඔන
ඔය තියෙන්නේ නිකම්ම නිකන් වචන සෙට් එකක් නෙවෙයි.සහ " විනයක් එක්ක ඉලක්කයක් " මේක නිකම්ම නිකම් වචන දෙකකුත් නෙයි.දැන් මට ඒක හරි ලස්සනට තේරෙනවා. අත්දැකීමෙන් කියන්නේ මොනවගේ කාල පහුකලත් විනය සහ ඉලක්කය කියන දෙකම තියාගන්න වෙනවා.විනය නැති තැන ඉලක්කය බොදවෙන්න බලනවා, ඉලක්කයක් නැති උනොත් විනයක් නැ..
බොදවෙන්න කලින් විනයක් හැදිච්ච එකට මන් දැන් සතුටුයි!
අපි ආයමත් study Vlogs බලමු ❤️
#StudyVlog #kavindukarunarathne