iPhone'unuzda Microsoft Exchange mail hesabı kurmak için aşağıdaki adımları gerçekleştiriniz.
1- Ayarlar uygulamasını açınız.
2- Mail sekmesine tıklayınız.
3- Hesaplar kısmını tıklayınız.
4- Hesap Ekle seçeneğine tıklayınız.
5- Microsoft Exchange seçeneğine tıklayınız.
6- E-posta kısmına mail adresinizi yazarak, Sonraki'ye ve daha sonrasında Giriş Yap'a tıklayınız.
7- Açılan ekranda şifrenizi girerek Oturum Aç'a tıklayınız.
8- Daha sonrasında açılan ekranda Kaydet'e tıklayarak mail kurulumunu tamamlayınız.
Apple ile ilgili tüm soru ve sorunlarınız için bizimle iletişime geçiniz.
Destek taleplerinizi yanıtlamaktan memnuniyet duyarız.
Aynet Teknoloji
e-Posta : [email protected]
Telefon : 0(442) 213 9 213
Web : www.aynetteknoloji.com.tr