Selam ben YN yurtta kalıyorum ama bana kötü davranıyorlar yemek vermiyorlar dövüyolar ama Rojin teyze hep bana yardım ediyor bu arada ben 18 yaşındayım neyse hikayeye geçelim.
~Hikaye~
Sabah yine Sara hanımın bana bağırması ile uyandım.
Sara H=kalk YN kalk
Yn=neden
Sara H=senden kurtuluyorum evlatlık olarak seni alıcaklar.
Yn=tmm
Sara hanımın yanına gittiğimde 1 kişi gördüm.
Rm=Meraba
Yn=Merhaba
Rm=hadi eve gidelim.
Yn=tamam
Eve geldik ev havuzluydu güzeldi.Eve geldiğimizde 7 kişi daha vardı.
Th=Merhaba
Yn=Merhaba.sizin adınız ne acaba?
Jk=Ben jungkook
Suga=Ben suga
J hope=Ben j hope
Th=Ben Taehyung
Rm=Ben Rm
Jin=Ben jin
Jimin=Ben jimin
Yn=Memnun oldum bende YN benim odam nerde?
Rm=Bugün aramızdan biriyle kalsan olurmu yarın oda nı yaptıracağız.
Yn=Olur kiminle yatıcam
Rm=kimle yatmak istersin?
Yn=Taehyung abimle yatmak istiyorum şey acaba seninle yatabilirmiyim?
Th=Tabiki hadi uyuyalım.
Yn=Tmm
Herkes uyur.
~Sabah~
Devamı 5 like da