Merhaba;
Bu hafta aslında Kuzuyayla’ya gitmek istiyorduk fakat o kadar kalabalıktı ki içeriye bile giremedik. Bizde zirveye çıktık ve karın tadını orada çıkardık. Zirveye yakın ücretsiz kamp yapılabilecek bir bölge keşfettik fakat dolu olduğu için çekemedik.Dönüşte bir mesire alanında kayak yaptık.
Bu hafta video kısa sürdü çünkü bi taraflarımız dondu😅
İyi seyirler.