Gemeente Amersfoort organiseerde op 15 juli een stadsgesprek over discriminatie. Tijdens een live sessie vanuit de SDGHUB studio werden konden stadsbewoners in gesprek met o.a. wethouder Cees van Eijk en Bernice van Artikel 1. Gespreksleiding was in handen van Umar Mirza.
Livestream 15 juli 2020 - 19.00u