لو ماشتغلش معاك, غالبا انت بتشتغل بالInput System الجديد. علشان تستخدم الInput Manager لازم تعمل كالأتي:
افتح قائمة الاديت من فوق على اليمين, و ادخل علي الاعدادات بالترتيب ده
Edit - Project Settings - Player - Other Settings
هتلاقي كلمة
Active Input Handling
اختار Both