Ben ahmet camtasia yazısını kaldırmayı unutmuşum lütfen kusuruma bakmayın.Sizi seviyorum
İNDİRME LİNKİ:http://dosya.co/5qwbsr24vaay/darkcome...
Biraz değişiklik yapyım ordaki darkomed dosyasını direk masaüstünüze atıp ordan çalıştırın!!!!!!!!!!!!!!!!!