KARDESLERİM onların silahları,arkalarında buyuk devletler var! Peki bizim neyimiz var? Özeneceğimiz atalarımız! Ve bizde TÜRK kalbi var teroristlere izin vermeyelim! Göz açtırmayalım ! Askerlerimizi yalnız Bırakmayalım!!! Bu grup ile onlara destek çıkalım!
https://www.facebook.com/T%C3%BCrk-%C...