THIS VIDEO IS HOW TO CHANGE YOUR YOUTUBE CHANNEL GOOGLE ACCOUNT
#HOW_TO_CHANGE_CHANNEL_GOOGLE_ACCOUNT_2021
හැමෝටම තියෙන ප්රශ්නය තමයි අපි යූ ටියුබ් චැනල් එකක් හදන කොට මුලින්ම ප්ලෑන් එකක් නැතුව ඔහේ හදනවා ඒ හදන්නේ අපි හැමදේම පාවිච්චි කරන Privert Google Account එකට වෙන්න පුළුවන් ඉතින් එහෙම වුණාම YouTube එක ටික කාලයක් යනකොට අපිට ඕනේ වෙනවා ඒක එතනින් අයින් කරලා youtube channel එක විතරක් වෙනම google account එක තියන්න ඉතින් ඔන්න ඕක මටත් තිබ්බ ප්රශ්නයක් ඒක හින්ද තමයි මම මේ වීඩියෝ එක හදලා තියෙන්නේ ඉතිං ඔයාට පුලුවන් මේ විවියෝ එක බලලා ඒ වැඩ ටික සාර්ථක කරගන්න.
ඉතින් මේ Step එකට එන්න කලින් මං තව Video එකක් දාලා තියෙනවා ඒ Video එක බලලා එන්න ඕනේ ඉස්සෙල්ලාම Youtube Channel එක බ්රෑන්ඩ් එකවුන්ට් ( BRAND ACCOUNT ) එකට මූ කරගන්න ඕන ඉතින් ඒ ගැන කරපු විදියෝ එක තියනවා ලින්ක් එක ක්ලික් කරලා ඒ වීඩියෝ එක බලලා එන්න මොකද එහෙම උනේ නැත්තං ඔයාට මේක Continue කරන්න බෑ
How to create a youtube brand account :- • YouTube Channel එකේ හැන්ගුන පහසුකම් Active...
Follow Me
⌨️YouTube - DUNUX
⌨️Facebook - DUNUX
⌨️Instagram - DUNUX
⌨️Twitter - DUNUX
Official Mail Address = [email protected]