Hi guys👋. මම pesandu ekanayaka.
🔵මොනවහරි දෙයක් පෞද්ගලිකව අහන්න තියෙනවානම් මේ [email protected] මේ gmail acc එකට Msg එකක් දාන්න.
🔴මේ වීඩීයෝ එක හොදනම් දැන්ම අනිවාර්යයෙන් subscribe
කරන්න ඊටපස්සෙ එහාපැත්තේන් එන bell icon එක click කරල all දාගන්න.
🔴තවත් අයට බලන්න ශෙයා කරන්න.
🔴අපේ මේ චැනල් එකටම කියල discord server එකක් හදනව ඒකෙ ලින්ක් එක දාන්නම්.
🔵එහෙනම් බෝයිස් and ගර්ල්ස් මම ගිහින් එන්නම් මේ වගේ තවත් වැදගත් විඩීයෝ එකකින් හමුවෙමු.