subscribe me
like &share
pc app link = https://www.teamviewer.com/en-us/
mobile app link =https://play.google.com/store/apps/de...
මේ app එක ඔයාගේ smatr phone එකටයි ඔයාගේ computer එකටයි දෙකටම දාගන්න ඕනේ ඊට පස්සේ ඔයාගේ pc එකෙන් මේ app එක open කරලා මේ පෙන්නලා තියන විදිහට කරන්න එතකොට ඔයාගේ හරි ඔයාගේ යාලුවෙක්ගෙ හරි computer එකක් ඔයාට ඔයාගේ smart phone එකෙන් control කරන්න පුළුවන්
මේ app එක 27 MB වගේ වෙන්නේ
මගේ video හොදයි නම් මාව subscribe කරන්න අමතක කරන්න එපා