I Hultsfreds kommun välkomnar vi att man tar tillvara på solens energi. Under 365 dygn ska vi ta oss ett varv runt solen och hålla koll på energins lokala frammarsch. Vi kickar därför igång vårt solår med att släppa en ny musikvideo.
Luta dig tillbaka - lyssna, titta, njut och dela med fler!
💬 Musikvideon speglar känslor hos våra invånare på deras fritid och arbete, företagens strävan och vår småländska natur i solskenet. Vi har utgått ifrån vårt musikaliska arv och vi vill med detta involvera människor och stärka vår lokala hållbara utveckling, säger kommunens hållbarhetsstrateg Arvid Lindblad.
🌍 Följ med oss på soläventyr - vi behöver alla hjälpas åt för att nå de globala målen! 👉 https://www.hultsfred.se/ettvarvrunts...