ASSALAM O ALAIKOM
es video me batany wala hu k facebook par song name id kesy banaty hai.
To sabse pehly ap ne indonesia proxy lagani hai or language bhasa indonesia karna hai.
Agar apky pas vpn nahi hai to koi bat nahi ap kisi b browser me jaa k search box me likhy 👉 webproxy indonesia or search kary to ab apky samny ek box open ho jaye ga us box me ap ne likhna hai 👉 mbasic.facebook.com or go par click karna hai.
Ab apni facebook id login karke language bhasa indonesia kar dejiye or change name par ja k song name kar dejiye :)
First name: Dl
Middle name: song likho
Last name: -II
Japanese Space ( )
Video achi lage to like and share zaror karna
Subscribe my channel for more tricks