මම අද කියල දෙන්න යන්නෙ කොහොමද After Effects භාවිතා කරලා ඔයාලට ඕන විදිහට තමන්ගේ Phone එකට Live Wallpaper එකක් හදාගන්නේ කියලා.තව අයට බලන්න Share කරන්න.
iPhone App : https://apple.co/2V6n5aA
*GEAR WE USE*
Edit: Adobe Premiere Pro
Adobe After Effect
CAMERA : Sony A7S Mark iii
LENSE: Sony 35mm f1.8
LIGHT: Cheap studio light with softbox
Audio: Boya Clip-on Mic
Audio Technica AT2050
PC: Core I7 6700K 4.00 GHz
RAM 16GB DDR4
VGA NVIDIA GTX 1070 8GB
Power Supply 550W
Dual Monitor setup 1080p x2 75Hz
🔴 Follow Us
Facebook : / pravisplash
Instagram : / pravi_splash
Twitter : / pravisaraimang2