මම මේ වීඩියෝවෙන් කියල දෙන්නෙ කොහොමද හරියට සිංහල type කරන්නෙ adobe software වල සහා අනෙකුත් softwares වල කිසිම අකුරු අඩුපාඩුවකින් සහා පිල්ලම් අඩුපාඩුවකින් තොරව.
Facebook Photography Page : https://bit.ly/2WO1oJt
Facebook Page VFECT : https://bit.ly/2WITLFz
*GEAR WE USE*
Edit: Adobe Premier Pro
Adobe After Effect
CAMERA : Sony A7S Mark iii
LENSE: Sony 35mm f1.8
LIGHT: Cheap studio light with soft box
Audio: Boya Clip-on Mic
Audio Technica AT2050
PC: Core I7 6700K 4.00 GHz
RAM 16GB DDR4
VGA NVIDIA GTX 1070 8GB
Power Supply 550W
Dual Monitor setup 1080p x2 75Hz