Imorse kom jag på en hejarvisa till Loveolution Sweden och alla dess vänner!! delar med mig utav den nu och passar samtidigt på att berätta om ett event som jag och flera Loveolutionister har nu på Söndag i Tantolunden. skickar med eventlänk på Facebook:D Välkomna allesammans att fira sensommaren och de ädla idealen i musikens, dansens och konstens tecken!!