Skrev denna visa i somras då jag var på väg till min kille i Flen. Det är en riktig love-song tycker jag, med både forn-nordiska och arabiska anor, av någon intressant anledning. Varför dessa anor speglas i min musik, vet jag inte helt och hållet, men jag tror att det har att göra med att vi bor i Sverige och att jag är magdansös. Till min Habibi; Jens Skyllinger. Inspelat i MO-studion i Gamla Stan med en darbouka trumma som jag också spelar. Det kommer en mer utarbetad version till Soundcloud och Spotify längre fram på våren... för nu är det påsklov och ett tag till innan jag får göra klart låten; därav det lite oslipade soundet. Kommentera, likea gärna och sprid låten, vänner!